De laatste dag … - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu De laatste dag … - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

De laatste dag …

Blijf op de hoogte en volg isabelle

10 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen nemen we nog even de tijd om het verslag en de foto’s van gisteren op de site te zetten. We doen dit op het terras van het café aan onze jeugdherberg in Raglan, want in onze treinwagon hadden we geen wifi ontvangst. Gelukkig hebben we een mooi zicht op de tuin (met grote vlinders van wel 8-10 cm) en op de zee.

We besluiten naar Hamilton te gaan en belanden in Memorial Park, waar men bezig is een herdenkingstuin op te richten voor de gesneuvelde/gewonde Nieuw-Zeelandse soldaten van WO I in Ieper. En zo komen we toch weer een stukje dichter naar huis. Zelfs de eend gaat eens kijken aan de andere kant van het water.

Na het bezoek aan Hamilton rijden we door naar Auckland, waar het een laatste rustige avond is. Wel zijn we 2 uur bezig met het regelen van het gewicht van onze valiezen. Jammer voor de aardappelen die ik had willen meenemen, maar ze gaan er écht niet meer bij.

• 10 Januari 2018 - 19:55

Lies:

Veilige terugreis. Ik verwelkom je maandag alvast met een stevig bakje koffie ;-)

• 10 Januari 2018 - 20:04

Arlette:

Mooie vlinders! Zo hadden jullie nog een aangename laatste dag!
    Hopelijk verloopt de terugreis vlotter dan de heenreis, we duimen er voor.
    Groetjes van Tim en mij.