Van Hoedspruit naar Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van Hoedspruit naar Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van Hoedspruit naar Swaziland

Blijf op de hoogte en volg isabelle

07 November 2018 | Swaziland, Ezulwini

Vanmorgen kunnen we allebei niet opstaan om 5 uur. We verontschuldigen ons uitgebreid. Ik heb niet kunnen slapen van de gietende regen, rukwinden en luidruchtige beesten. Daan voelt zich grieperig en heeft last van zijn maag. We kunnen nog enkele uren rusten, ontbijten en vertrekken dan om 9u15 naar Swaziland. Volgens de GPS een 5 tal uren rijden, maar wij zijn geleerd, na ons vorige avontuur op de baan. Gelukkig maar, want we komen pas om 17u15 toe op onze bestemming, Mantega Lodge nabij Ezulwini, wat hemel betekent. Enkele voorbeelden die ons vertraging gaven onderweg: putten in de weg, de scenic route door de bergen, grens- en douaneposten (wat was dat lang geleden, om dat nog eens op de baan tegen te komen) en de eerste 20 km in Swaziland is ‘gravelroad’ waar je soms bijna stilstaand het wiel van je auto in een put moet laten glijden, en hopen dat je er zonder al teveel schade door geraakt.
Ja, een hele belevenis, in een heel mooi landschap. Jammergenoeg regende het vandaag, dus hebben we geen tussenstoppen kunnen doen, en ook niet al teveel foto’s kunnen nemen. De Lodge waar we logeren is bij mooi weer waarschijnlijk prachtig! Voorlopig genieten we enkel van wat eten, en ga ik voor de lokale specialiteit.

• 07 November 2018 - 15:33

Veronique :

zelfs bij slecht weer, prachtig !!!! smakelijk eten, wat de lokale specialiteit ook moge zijn ! grtjs Vero

• 07 November 2018 - 15:49

Ma En Pa De Wispeleir Vermeir:

Mooie foto's ondanks het slechte weer. Hoe is het met de gezondheid van Daan? Hopelijk morgen betere gezondheid en beter weer. Geniet en groetjes van ma en pa

• 07 November 2018 - 16:50

Arlette:

Dag Daan en Isabells,

Daan, oei dat is brute pech, ziek worden is al niet prettig en als dit dan op reis gebeurt
    is dit geen lachertje. Hopelijk hebben jullie een goede reisapotheek mee en
    een goede verpleegster aan je zij doet wonderen.
    Spoedig herstel.

• 07 November 2018 - 17:40

Vermeir Rosalia.vermeir@hotmail.com En Agnes:

Hopelijk zijn de ongemakken snel voorbij, en kunnen jullie opnieuw genieten van de omgeving en het eten.de foto's zijn mooi .Agnes heeft de vorige reeks foto's en verslagen meegevoel, was verheugd bij de safari beelden ook haar lievelingsdieren te zien. Goeie moed voor verder. Groetjes