Van La Fortuna naar Rincón de la Vieja - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van La Fortuna naar Rincón de la Vieja - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van La Fortuna naar Rincón de la Vieja

Blijf op de hoogte en volg isabelle

04 Oktober 2019 | Costa Rica, Liberia

Vandaag rijden we een kleine 200 km aan een maximum van 80 km per uur, alles erg op ’t gemak –Despacio (langzaam) zeggen ze hier. Checkout uit de kamers is hier overal om 12u, dus ook daar moeten we ons niet haasten.

Om 14u komen we al toe op onze nieuwe bestemming. Alweer aan een vulkaan (er zijn hier meer dan 200 vulkanen op Costa Rica, waarvan slechts 6 actief). Op onze geüpgrade kamer wacht ons weer een leuke verrassing!

We besluiten vandaag niet veel meer te doen, enerzijds omdat het regent, anderzijds omdat het natuurreservaat en alle activiteiten hier in de buurt vroeg stoppen. Om 18u is het hier donker... Let wel, het regent hier alle dagen, dus niets doen op een dag dat het hier regent is geen excuus. Vandaag regende het van 14u15-16u15, wel met bakken en donder en bliksem bij.

We doen (na de regen) een kleine wandeling naar een uitzichtspunt, waar we zien hoe laag de wolken tegen de bergen hangen. We zien ook een rijtje parasolmieren. Grappig om bezig te zien!

• 05 Oktober 2019 - 15:26

Arlette:

Indrukwekkende fauna en flora!
    Op huwelijksreis zijn heeft precies nog zijn voordelen, je wordt veelal met een persoonlijke touch ontvangen.

Geniet van al dat moois daar.