Van Sugar Beach naar Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van Sugar Beach naar Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van Sugar Beach naar Monteverde

Blijf op de hoogte en volg isabelle

09 Oktober 2019 | Costa Rica, Monteverde

Vandaag rijden we 150 km naar ons volgende verblijf. Opnieuw in de buurt van het Arenal Lake, maar nu wat meer naar het zuiden. De eerste 120 km gaan vlot, ondanks een bende koeien die ons de weg verspert. Tot we aan de laatste 30 km komen. Deze zijn stevig: zand en keien met putten vormen de weg. Een uitdaging, die vooral goede concentratie vraagt.

We zijn blij als we toekomen in de Cloud Forest Lodge. De naam is niet voor niets zo: het regenwoud bestaat hier vooral uit nevelwoud: wouden die bijna continu in de wolken zitten. Onze hotelkamer is alweer mooi versierd. Het flesje wijn hebben we onmiddellijk met onze boterhammen verorberd.

Vanavond geen regen, dus we besluiten al een kleine wandeling op het domein van ons hotel te doen. De moeite, want we zien een witte neusbeer en een motmot. Jammer dat je op de foto zijn staart niet kan zien (of toch?), en niet kan zien hoe mooi en vlot hij vliegt. Wij hebben dat hier wel in het echt kunnen zien...

• 10 Oktober 2019 - 11:14

Arlette:

Isabelle: je hebt de koeien in al hun glorie kunnen bewonderen!
    Op huwelijksreis zijn heeft zo zijn voordelen: Iedere maal een mooi versierde kamer en attenties...
    Mooie foto's. Geniet er samen van.
    Vele groetjes van ons.

• 10 Oktober 2019 - 13:09

Ma En Pa:

Mooie foto's van de natuur. Ik heb het eindelijk gevonden groetjes vanuit het zonnige Gent