Cocles dag 2 en 3 - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Cocles dag 2 en 3 - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Cocles dag 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg isabelle

15 Oktober 2019 | Costa Rica, Cocles

Gisteren een zalig rustige dag: wandelen aan het strand, zwemmen in het zwembad, lekker eten en drinken. 's Avonds worden we opgeschrikt door een luide schreeuw uit een boom. Blijkt dat er een bende brulapen boven ons huisje logeert. En brullen, dat kunnen ze!

Vanmorgen zijn we naar het Jaguar Rescue Center geweest. We krijgen een rondleiding, en zien geen jaguars, maar veel luiaards (tweetenige en drietenige) en andere beestjes.

• 15 Oktober 2019 - 21:06

Claudine :

Geniet er nog van ! België komt er bijna opnieuw aan

• 15 Oktober 2019 - 22:50

Rosalia:

Isabelle en Daan honymoon is bijna om ,dank dat mee konden genieten van jullie. Nog even en tot jullie weer in het killige België zijn. Het zal een drukke dag zijn.tot later. Groetjes van de tantes

• 16 Oktober 2019 - 07:54

Veronique:

Nog veel plezier op jullie laatste dagjes daar ! ik verheug me op de wilde verhalen ! liefs Vero

• 16 Oktober 2019 - 15:07

Arlette:

Kijk nog maar eens goed naar al dat moois rondom jullie en breng een stukje (enthousiasme) mee naar hier.
    Geniet er nog van!
    Groetjes van ons.