Alice Springs - Return - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Alice Springs - Return - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Alice Springs - Return

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

16 December 2009 | Australië, Alice Springs

Woensdag 16/12 — Alice Springs

Ook vandaag doen we het rustig aan. We vertrekken vroeg in Erldunda waar we vooral gelezen en aan het zwembad gelegen hebben, om hetzelfde in Alice Springs te doen. Het enige verschil is dat je hier in de buurt zeer veel winkels, restaurants en cafés hebben. Wel verwonderlijk hoe ze daar in Erldunda in the middle of nowhere barramundi, fisherman’s basket en verse salade wisten te produceren. Van waar ze dat gehaald hebben... We zagen een kangoeroe en een koningsvogeltje.

In Alice Springs is het gelukkig ook rustig. Het enige hotel waar we twee keer zitten, en gelukkig maar, want ik was hier een aantal dagen geleden mijn beertje vergeten. Dat was blijkbaar onder het personeel the talk of the hotel, want iedereen die we tegenkomen zei wat een schattig beertje het was en dat ze het mee hadden willen nemen naar huis. Gelukkig hebben ze hem aan ons terug gegeven.

We gaan nu in het stadje iets zoeken om te eten en staan morgenvroeg vroeg op, omdat we hier gratis internet hebben, wil ik nog eens skypen. Om 8u vertrekken we naar de luchthaven om naar Melbourne te vliegen.