Invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Invercargill

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

18 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Maandag 18/1 — Invercargill

Wat we gisteren niet meer konden doen, wegens te laat en niet zoveel goesting, doen we deze ochtend: een boottocht door Fjordland, meer bepaald door de Milford Sounds. Het weer is niet zo goed als gisteren, maar de bergen, rotsen en watervallen rond ons laten een serieuze indruk achter. Je voelt je hier klein en nietig in dit oude en ongerepte land. Zeker bij onze top 10 van todo’s in Nieuw-Zeeland.

Vervolgens gaan we op baan naar Invercargill in het zuiden. Onderweg komen we nog een aantal flitsende flikkenbakken tegen. Maar we hebben ons lesje geleerd en tuffen braaf achter de trage voorliggers.

Invercargill zou een groen levendig stadje moeten zijn, maar op maandag 18 januari is het doods. We genieten er echter wel van, want de zon is hier weer beginnen schijnen!

• 19 Januari 2010 - 10:51

Mieke: