Op safari in Krugerpark, Hoedspruit - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Op safari in Krugerpark, Hoedspruit - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Op safari in Krugerpark, Hoedspruit

06 November 2018 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Wat een lange dag! We worden om 5u gewekt, want we vertrekken om 5u30 op safari. We zagen op deze trip te veel dieren om op te noemen, maar meteen wel al drie van “de big five”: een buffel, een kudde olifanten en zelfs een luipaard (wat blijkbaar niet zo evident is om tegen te komen). Over de middag wat gerust en op het terras van onze super-de-luxe safaritent gezeten. De wrattenzwijnen, nyala’s en meerkatten (witte aapjes) zagen we langs en onder onze tent lopen. In de namiddag, om 16u krijgen we dan nog een individueel vervolg van onze safari, waarbij we deze keer een kudde buffels zien en ook nog eens twee witte neushoorns. Jammer dat deze twee laatste niet zo goed op de foto pakken, omdat ze altijd met hun neus tegen de grond zitten. Morgenvroeg gaan we nog eens op safari en hopen we leeuwen en een cheeta tegen te komen (of toch van enige afstand te zien). Ik hou het bij een kort verslag en laat de foto’s voor zich spreken…

• 06 November 2018 - 16:33

Ma En Pa De Wispeleir Vermeir:

Amai zeg dat is pas op safari gaan. Groetjes van ons

• 06 November 2018 - 17:10

Nancy:

Waaauw gewoonweg waauw! Op dag 1 al luipaard zien! Idd, ongelooflijk hoor.
    Veeeel groetjes, Bart&Nancy

• 06 November 2018 - 17:13

Rosavermeir@gmail.com :

Wat een mooie foto's, een aparte belevenissen, om niet meer te vergeten.Groetjes

• 06 November 2018 - 18:50

Arlette:

Geen lieverdjes om in het donker tegen te komen.