Warrnambool naar Halls Gap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Warrnambool naar Halls Gap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Warrnambool naar Halls Gap

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

20 December 2009 | Australië, Halls Gap

Zondag 20/12 — Warrnambool naar Halls Gap

We verlaten the Great Ocean Road en gaan landinwaarts en rijden richting de bergen. Onderweg komen we enorm veel vlinders tegen. Het is maar een paar uur rijden, dus we komen veel te vroeg bij de jeugdherberg aan. We besluiten dan maar om de omgeving te gaan verkennen, nl. Grampians National Park. En wat een omgeving: ongelooflijke vergezichten, bergen, rotsen, watervallen, enorme bomen die bosbranden doorstonden, grasbomen (ofte kangoeroestaarten) en salamanders.

Het weer zit ook mee en het klaart hier volledig op, waardoor het lekker warm wordt in het zonnetje en we dus ook aan ons kleurtje kunnen werken. ‘s Avonds krijgen we in de bomen gezelschap van een enorme bende Kaketoes. En een lawaai dat die vogels maken!

• 23 December 2009 - 17:07

Diederik:

Ge zou gij ook lawaai maken moest ge moeten kakken en tzit allemaal toe.