Melbourne naar Leongatha - Reisverslag uit Leongatha, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Melbourne naar Leongatha - Reisverslag uit Leongatha, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Melbourne naar Leongatha

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

22 December 2009 | Australië, Leongatha

Dinsdag 22/12 — Melbourne naar Leongatha

Vanmorgen slenteren we nog even door het gezellig drukke Melbourne en meer specifiek door de wijk van Swanston Street. Het is een leuke stad met vriendelijke mensen. De gebouwen zijn een mengeling van ‘oud’ en nieuw. We lopen ook even door de St Paul’s Cathedral die er al staat sinds 1880 (of toch de eerste steen). Heel mooie glasramen en een rare kerststal (precies carnavalmaskers).

Op weg naar Leongatha slaan we af om naar de pinguïns op Phillip Island te gaan kijken. Daar aangekomen, blijken ze alleen bij zonsondergang op het strand te lopen, en zouden we een heel dure inkomprijs moeten betalen. We bedanken ervoor en rijden verder naar Leongatha, onze overnachtingsplaats voor vandaag.

• 23 December 2009 - 17:13

Diederik:

Allé gasten, goe bezig. Tklinkt allemaal dik in orde! Kheb natuurlijk nu pas dieën site gevonden, dus al mijn commentaren op de vorige dagen just geplaatst. Kmoet zeggen, ge doe gijlen da zeker ni slecht. Ziet da ge ni te neig gebruind zijt tegen da ge terug komt of ze steken u hier in den horeca. Nen bruinen Belg in januari, legt da nekeer uit.. Groetjes

• 24 December 2009 - 21:54

Ivan & Arlette:

De laatste sneeuw is aan het smelten. Afwachten of het morgen een witte Kerst wordt.

Merry Christmas !