Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Canberra

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

25 December 2009 | Australië, Canberra

Vrijdag 25/12 — Canberra

Het is maar een heel klein stukje rijden naar Canberra. Gelukkig, want het regent vandaag. Waar we niet op gerekend hadden is dat alles, en werkelijk alles gesloten is in Canberra. Behalve enkele andere verloren gelopen toeristen komen we nog wat kangoeroes tegen. Het heeft daardoor de schijn van een spookstad. Zoals op de foto’s te zien is, blijft het de hele dag regenen.

We gaan het Parliament House bezichtigen op Capital Hill. Dit is het nieuwe parlementsgebouw dat in gebruik is sinds 1988. We stoppen nadien ook even bij het oude parlementsgebouw, dat pal tegenover het nieuwe ligt. Voor de rest is hier eigenlijk niet veel meer te zien. Gelukkig vinden we nog een pittakot open om onze honger te stillen!

• 25 December 2009 - 11:24

Thomas:

daan, heb foto's voor de zato hoes naar je gemaild. Bekijk het es en laat me weten wat je ervan vindt.
    merrie mis kers!
    x

• 25 December 2009 - 18:10

Maarten:

Vrolijk kerstfeest! Schone beesten! Geniet nog van de reis!!

M.A.F.