Drakensberg - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Drakensberg - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Drakensberg

11 November 2018 | Zuid-Afrika, Bergville

Na een uitgebreid ontbijt, die zijn hier trouwens overal dik in orde, gaan we op wandeling met een gids door een stukje van de bergen. Best lastig en vermoeiend, vooral de bergop stukken. Maar het levert wel een ongelooflijk mooi zicht op en we drinken een beker vers bronwater (met siroop, want ze zijn hier gek van zoete dingen). Het belooft vandaag heel warm te worden, 29°, dus we gaan het rustig aan doen, deze namiddag nog eens zwemmen, lekker eten, wijntje erbij, …
Morgen moeten we om 6u vertrekken naar de luchthaven van ‘Jo-burg’, om 14u hebben we onze binnenlandse vlucht naar Kaapstad en slapen we in Stellenbosch, het centrum van de wijnstreek. Leuke vooruitzichten!

• 11 November 2018 - 08:16

Vermeir Rosalia.vermeir@hotmail.com En Agnes:

Er is nog heel wat Britten natuurgebieden, de vooruitzichten zijn ook niet min. Het vroeg opstaan wel waard.Groetjes

• 11 November 2018 - 08:56

Arlette:

Rust maar eens goed uit vandaag want morgen zal het een vroege en drukke dag worden met hopelijk een aangename vlucht naar Kaapstad.
    Het allerbeste en vele groetjes van uit een herfstig België.

• 11 November 2018 - 09:02

Veronique :

amai zeg, volgende keer mogen jullie mij gerust meevragen hoor ! :)