Kings Canyon - Reisverslag uit Sydney, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Kings Canyon - Reisverslag uit Sydney, Australië van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Kings Canyon

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

12 December 2009 | Australië, Sydney

Zaterdag 12/12 — Kings Canyon

We hebben vandaag een serieuze trip met de wagen voor de boeg. We rijden van Alice Springs naar Kings Canyon, zo’n 450km verderop. Onderweg komen we echt wel niets tegen … Hier en daar een tankstation om de 150 km met een winkeltje aan en kampeergelegenheid. Onze tegenliggers zijn merendeels monstertucks die 3 opleggers voorttrekken. De outback op z’n best.

Aangekomen in het Kings Canyon Resort, hebben we een kamer van 5 personen voor ons alleen (voorlopig toch nog). Hier is niet zoveel volk en ook niet zoveel te zien. We maken een wandeling van een uurtje in de Kings Canyon en worden enorm aangevallen door vliegen. Bah vies! Teruggekomen ga ik nog even in het zwembad (maar eventjes, want het is er heel druk). We gaan in het restaurant écht Australisch eten: emoeworstjes en kangoeroesteak. Hmmm!

• 15 December 2009 - 07:30

Veerle Noerens:

Amaai Isabelle, ziet er allemaal om te mooier uit. En een zalig warm weertje. Hier is het volop aan het vriezen. Geniet er nog van.
    Groetjes Veerle