Afscheid van het Zuidereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Afscheid van het Zuidereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Afscheid van het Zuidereiland

Blijf op de hoogte en volg isabelle

05 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag pakken we ons boeltje in Nelson en vertrekken we naar Picton. Het laatste stuk tussen Havelock en Picton rijden we op hetzelfde traject als toen we hier toekwamen, maar merken toch dat de mooie foto’s ook grotendeels met het weer te maken hadden. Vandaag wil het maar niet mooi pakken. Gelukkig versieren veel mensen hun postbussen op een heel originele manier, wat opnieuw een lach op ons gezicht tovert.

We beginnen ons te realiseren dat we op de terugweg zijn. Vandaag verlaten we het Zuidereiland en keren terug naar het Noordereiland. Terug van Picton naar Wellington met de ferry. Deze keer met meer wind en hogere golven. Meer mensen zijn zeeziek, maar wij gelukkig niet!

Toegekomen in Wellington, kopen we eerst wat eten in de supermarkt, waar we ook een origineel cadeau voor een zelfrelativerende baas zien… We koken een maaltijd in onze hostel die veel mensen doet watertanden en blikken vol goesting in onze borden doet werpen. We laten het ons smaken en maken ons klaar voor de nacht. Slaapwel, groetjes vanonder een mooie (kunstmatige) sterrenhemel.

• 05 Januari 2018 - 11:21

Arlette:

Jammer dat jullie al aan de terugweg moeten denken, de tijd gaat vlug!
    Groetjes van mij en Tim.
    Profiteer van de resterende dagen!

• 05 Januari 2018 - 14:19

Vermeir Rosalia.vermeir@hotmail.com En Agnes:

Ook op de terugweg kan men nog aangename foto's en lekker genieten. We zijn en blijven nieuwsgierig naar het volgende verslag. Groetjes