Van Monteverde naar Turrialba - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van Monteverde naar Turrialba - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van Monteverde naar Turrialba

11 Oktober 2019 | Costa Rica, Turrialba

Vandaag is het vooral een dagje met de auto rijden. Geen probleem, we zijn erop voorzien, na een heel stevig en uitgebreid ontbijt in onze lodge. Vooral de laatste 50 kilometer is minder leuk rijden, door de mist en regen in de bergen.

Gelukkig klaart het tegen de avond wat op, zodat we van de prachtige tuin van ons hotel kunnen genieten.

Voor morgen plannen we een uitstapje naar een archeologische site hier in de buurt, tenminste als het weer wat meezit.

Tot morgen!

• 12 Oktober 2019 - 08:48

Arlette:

Prachtig plaatje van jullie beiden, eentje om in te kaderen!
    Geniet van mekaar en van alles op jullie tocht
    Vele groetjes.

• 12 Oktober 2019 - 09:11

Rosalia:

Overweldigende natuur en mooie foto's.. vooral de selfie is een heel mooie.. hou het rustig en blijf genieten samen. Groetjes van de tantes