Van Turrialba naar Cocles - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van Turrialba naar Cocles - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van Turrialba naar Cocles

Blijf op de hoogte en volg isabelle

13 Oktober 2019 | Costa Rica, Cocles

Vandaag rijden we naar onze laatste locatie (Villas del Caribe) voor we terug naar San José vertrekken. We verblijven hier 4 nachten, en dat zal ons deugd doen. We laten jullie alvast mee genieten van onze kamer, ons privé terras met buitendouche, het prachtige park waar we door wandelen voor we aan de zee komen en ten slotte het zwembad, met bovenaan een jacuzzi verscholen.

Hier zullen we de komende dagen genieten en uitrusten voor we terug keren.

• 14 Oktober 2019 - 07:30

Rosalia:

Ja het gaat snel,,GENIET nu volop van de laatste mooie omgeving en van mekaar...!laat jullie verwennen en GENIET ervan samen. We blijven meevolgen.Groetjes van de tantes

• 14 Oktober 2019 - 09:08

Arlette:

Wat een mooie locatie om jullie reis af te sluiten. Geniet er van met volle teugen zodat jullie er hier weer tegenaan kunnnen.
    Vele groeten van ons.

• 14 Oktober 2019 - 12:56

Ma En Pa:

In zo een hotel willen wij ook wel eenverblijven . groetjes ook van de poezen en de kippen.s

• 14 Oktober 2019 - 17:12

Veronique:

precies Adam en Eva in het aards paradijs ! WAAUW, echt prachtige locatie. Enjoy it !