Paihia, Northland - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Paihia, Northland - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Paihia, Northland

Door: isabelle

Blijf op de hoogte en volg isabelle

02 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Paihia

Zaterdag 2/1 — Paihia, Northland

Op aanraden van een aantal wereldreizigers, maar vooral van de Nieuw-Zeelanders zelf (die hier op vakantie komen) trekken we naar het Northland. Het is een lange smalle strook land, met veel eilanden, witte stranden en meestal prachtig weer. Na een tussenstopje in Whangarei, komen we aan in de Bay of Islands. En het is zo idyllisch als de naam klinkt: blauw-groene oceaan, hagelwitte stranden en bomen met hun wortels tot in de zee. Dit alles overgoten met een stralende zon en het kan niet meer stuk.

Behalve dan dat we hier nog een slaapplaats moeten zoeken. Na een half uurtje bemachtigen we de laatste tweepersoonskamer in de buurt. Gelukkig maar! Ons hostel is naast de Woolworths gelegen, dus we gaan gezellig shoppen en vroeg slapen, want morgen hebben we een heel druk programma voor de boeg.

• 03 Januari 2010 - 11:50

Diederik:

Allé, nog altijd goe bezig aja. En zeker ni slecht gekozen. Ludovic is hier zijn reis aan het plannen naar Chili maar tenige da ge daar zowa kunt zien nu zijn uitbarstende vulkanen :)