Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Nelson

Blijf op de hoogte en volg isabelle

03 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vandaag blijven we rustig een dagje in Nelson. In de voormiddag gaan we naar de plaatselijke Farmers’ Market. Op deze markt bieden mensen uit de buurt (zelfgekweekte/bereide) biologische producten aan: van groenten en fruit tot wafels en honing. We kopen allerlei lekkers.

Nadien willen we naar het strand gaan, maar het begint te regenen. We beslissen om eerst terug te gaan naar onze B&B om te lunchen. Onze gerookte zalm die we een paar dagen geleden gekocht hebben in de zalmkwekerij smaakt ons uitstekend. We maken ook van de gelegenheid gebruik om het reisverslag van gisteren online te zetten.

Ondanks de wolken wagen we het er toch maar op om na onze lunch naar het strand te gaan. En wat een meevaller: het klaart volledig uit! We gaan zelfs even in de zee zwemmen. Zalig, en dat op 3 januari. Wat een goed begin van het jaar.

• 03 Januari 2018 - 10:37

Vermeir Rosalia.vermeir@hotmail.com En Agnes:

Wat fijn voor jullie ,zelfs gaan zwemmen ,aangename temperatuur..hier ls.Rombaut@telenet.be er stormweer en dalen de temperatuur door de forse wind. Geniet van de warmte en met elkaar. Groetjes

• 03 Januari 2018 - 10:50

Diederik:

Het is daar precies nogal wispelturig weer. Ideaal om te gaan vissen he!

• 03 Januari 2018 - 11:43

Arlette:

Dit zwempartijtje zal in jullie geheugen gegrift blijven!
    Groetjes, ook van Tim.

• 04 Januari 2018 - 09:40

Helen:

Hallo daar,
    Leuk dat jullie toch nog kunnen zwemmen hebben in de zee. Geniet ervan!
    Groetjes van ons allen.