Van Swaziland naar Hluhluwe - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu Van Swaziland naar Hluhluwe - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van isabelle de wispeleir - WaarBenJij.nu

Van Swaziland naar Hluhluwe

Blijf op de hoogte en volg isabelle

08 November 2018 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

En ja, Daan voelt zich beter, na een goede nachtrust en wat verpleegkundige zorgen. Gelukkig maar!
We vertrekken na het ontbijt om kwart voor 10 en merken dat we nog de enige gasten in het hotel zijn. En ook dat alles er mooier uitziet als de zon schijnt. Alle anderen zijn veel vroeger opgestaan en zijn met z’n allen vertrokken. Gelukkig hebben we vandaag goede banen en worden we niet tegen gehouden door de politie. Onderweg stoppen we even en komen een zebra tegen die graag mijn camera opeet. Ook de grensovergang gaat vlot. Met andere woorden: om kwart over twee zijn we al op onze nieuwe bestemming. Het is een park met enorm veel neushoorns (zo’n 2000 op een oppervlakte van 964km²), zowel zwarte als witte. Jammergenoeg is er geen plaats meer voor de safari’s deze namiddag of morgenvroeg. Dus rusten we maar wat uit aan het zwembad… tussen de nyala’s en hagedissen.

• 08 November 2018 - 14:38

Ma En Pa De Wispeleir Vermeir:

Mooie foto's gelukkig is Daan genezen. Al wat Zuid-Afrikaans geleerd? Groetjes van Luc en Lieve

• 08 November 2018 - 15:01

Arlette:

Goed dat jullie een beetje kunnen bekomen en genieten aan het zwembad nu Daan gelukkig wat beter is.
    Mooie omgeving aan de foto’s te zien.
    Vele groetjes.

• 08 November 2018 - 16:07

Nancy:

Blij te lezen dat jullie in goeie gezondheid& uitgerust kunnen verder reizen!
    Zo dicht dat die dieren komen! Zelfs tot bij de camera, grappige zebra.
    Geniet zo voort! Xxx

• 08 November 2018 - 16:12

Vermeir Rosalia.vermeir@hotmail.com En Agnes:

Blij nu Daan weer beter is,in een mooie omgeving komt men sneller terug gezond. Wat een heldere foto's met een hevig kleuren. Het blijft verbazen.rusrt nu,de volgende trip en verslagen, we kijken er naar uit.Groetjes

• 09 November 2018 - 03:38

Helen:

Blij dat jullie gezondheid terug beter is alsook het weer. Prachtige foto's.
    Groetjes van ons allen.